Liebster blog award.

Witajcie kochani!

Dzisiaj notka bedzie o Liebster blog award. Taq polega na tym, ze nominacja LBA jest otrzymywana od innego bloga, ktory uznaje twoj blog za ' dobrze wykonana robote ' jest przeznaczony dla bloga o mniejszej liczbie obserwatorow. Po odebraniu nagrody, nalezy odpowiedziec na 11 pytan otrzymanych od osoby nominujacej. Nastepnie nominujesz i informujesz 11 osob, zadajesz 11 pytan. Nie wolno nominowac bloga, ktory ciebie nominowal.
Tak wiec, mnie nikt nie nominowal to ja zaczne i poinformuje 11 osob. Zaczynajmy :)

  • Dlaczego zalozylas bloga? 
  • Czym /kim inspirujesz sie na codzien?
  • Masz ulubione blogerki?
  • Co sadzisz o nowych blogerach?
  • Podoba Ci sie moj blog w sposob ktory pisze?
  • Czytasz jakies ksiazki? Jakie polecasz?
  • Chcialabys zaczac na Youtube?
  • Skad bierzesz inspiracje na posty?
  • Jaka jest Twoja rada dla blogerow?
  • Jaki masz cel w zyciu?
  • Kiedy poraz pierwszy napisalas notke na blogu, jakie byly Twoje emocje?
To sa moje 11 pytan do 11 nominujacych osob. A teraz nominuje :


3 comments:

  1. Gratulacje nominacji :) zepsułam Ci szczesliwą liczbę 13 w obserwatorach jestem 14 :) Pozdrawiam Kasia

    mineralnyswiatkasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Będę wpadała tu codziennie < Masz talent >
    Obserwujemy ?
    <33
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    ReplyDelete

☼ Jesli mnie zaobserwujesz- napisz!
☼ Obs/obs- mile widzanie
☼ Dziekuje za kazdy mily wpis do bloga :) // Thanks all comments :)